-
Мистецький простір "Fine Art"
Автор: Володимир Перейма. Дата публікації: 10.02.2020.
Мета: створити локацію для організації неформального творчого спілкування і взаємодії у колі студентів, викладачів факультету мистецтв і всіх, хто прагне розвивати візуальне мистецтво. Проект дозволить активізувати мистецьке життя в університеті, створити умови для творчого саморозвитку молоді, підвищити рівень соціальної активності і в подальшому розвивати ініціативність і креативність студентів.
Детальніше 0 голосів -
"Незалежне життя"
Автор: Анастасія Нікіфорчук. Дата публікації: 08.02.2020.
Зробити навчання в ТНПУ доступним для студентів з інвалідністю
Детальніше 0 голосів -
Спілка мертвих поетів
Автор: Antonina Kh. Дата публікації: 07.02.2020.
Метою проекту є залучення молоді до читання; навчити бачити прекрасне у простих речах; розвинути рівень емпатії; покращити пам’ять; збагатити молодь культурними надбаннями
Детальніше 0 голосів -
Easy Visit
Автор: Любов Ярош. Дата публікації: 07.02.2020.
We won’t let you starve to death Функціональний додаток для вибору кафе чи ресторанів, з шикорим вибором опцій( можливість бронювання, перегляд вільних місць, огляд закладів) для клієнтів та власників закладів( реклама, залучення нових клієнтів, ведення статистики відвідування закладу і інше). Don’t want to wait to be seated?There’s an app for that
Детальніше 0 голосів -
Музикотерапія для дітей
Автор: Renata Krutson. Дата публікації: 05.02.2020.
Введення дисципліни музикотерапії для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Детальніше 0 голосів -
"Залізний день"
Автор: Віталій Гавур. Дата публікації: 09.02.2018.
Проект присвячений наданню учням комплексної та різносторонньої інформації про залізо, як один із чинників розвитку людсько цивілізації. Автори пропонують науково-популярний проект, аби мотивувати учнів до подібного різностороннього осягнення й інших речей.
Детальніше 0 голосів -
Слухняний комп’ютер
Автор: Anna Frantseva. Дата публікації: 09.02.2018.
Представляємо проект, який має на меті викладання кодування в початкових класах (і не тільки) у інтегративному взаємозв’язку з усіма сферами життя та навчання за допомогою серії навчальних програм, ігор та практичних занять.
Детальніше 0 голосів -
Все в твоїх руках
Автор: Nataliia Yakymyshyn. Дата публікації: 09.02.2018.
Автори навчального інтегрованого проекту - Відловська Олена, Якимишин Наталія. Навчальний проект передбачає проведення індивідуальних та групових форм роботи, проведення екскурсій з метою дослідження теорії та відтворення знань на практиці. Даний проект може використовуватись у 4 класі Основа проекту - учнівські дослідження з різних видів творчості та виготовлення власного виробу, який у майбутньому матиме практичне застосування. По завершенні проекту буде представлено та обговорено накопичені учнями матеріали, сформовано виставку учнівських робіт із їх презентацією. Результати будуть оформлені у вигляді проведення виставки.
Детальніше 0 голосів -
Безпечний Інтернет
Автор: Ірина Кобильник. Дата публікації: 08.02.2018.
Цей проект допоможе учням ознайомитися з правилами безпечної роботи в Інтернеті і небезпекою, яка може виникнути під час роботи у мережі, та відповідно як правильно зреагувати на цю небезпеку. Дає можливості розвивати інформаційну культуру, здатність аналізувати, узагальнювати, робити висновки.Проект передбачений на формування навичок здорового та критичного осмислення і усвідомлення та оцінки будь якої інформації, Передбачений формувати навички правильної поведінки в мережі Інтернет.
Детальніше 0 голосів -
Крок до успіху
Автор: Конотопська Галя. Дата публікації: 13.02.2017.
Проект спрямований на учнів 10-11-их класів. Метою є підготувати учнів до міжнародних екзаменів на базі школи із залученням волонтерів та British Council.
Детальніше 0 голосів -
У пошуках скарбів. Знання - найбільший скарб.
Автор: Попелишин Юля. Дата публікації: 13.02.2017.
Предмет, навчальна тема В основі даного проекту лежить навчальний предмет Я у світі, який у свою чергу реалізує освітню галузь «Суспільствознавство». Тематика проекту відповідає діючій навчальній програмі і зазначена у розділі Людина, тема: вчимося вчитися. До реалізації та вивчення даного інтегрованого проекту відносяться такі навчальні предмети, як українська мова та природознавство. Клас (вікова категорія) Запишіть клас та вік учнів 3 клас, 9 – 10 років Приблизний час реалізації проекту Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для реалізації проекту Три 45-хвилинних уроки Навчальний проект призначений для учнів 3 класу. У навчальній програмі відповідною темою до проекту є тема: Вчимо
Детальніше 0 голосів -
Школа раннього розвитку «Думки навиворіт» (за методикою М. Монтессорі)
Автор: Воєвода Зорянка, Года Олеся. Дата публікації: 11.02.2017.
Основа мета нашого проекту – це переконання, що надаючи дитині відповідну освіту і необхідну свободу, забезпечуючи її потреби та виховуючи в ній впевненість у власних силах, любов до життя, повагу, у відповідь можна очікувати такого ж ставлення, а в майбутньому вона повною мірою реалізує себе.
Детальніше 0 голосів -
Формування всебічно розвиненої особистості
Автор: Надія Клоченко, Карпинська Ірина. Дата публікації: 10.02.2017.
Проект спрямований на формування досконалої всебічно розвиненої особистості. До вашої представляємо комплекс вправ, завдань та ігор, які спрямовані на розвиток всіх компонентів всебічного розвитку.
Детальніше 0 голосів -
Мене чекає успіх, правда чи міф?
Автор: Гетманюк Оксана. Дата публікації: 10.02.2017.
Проект створений для учнів : 11 класів. Кількість учасників : 70 чоловік. Проект розрахований на 1 тиждень. Проект призначений для розгляду учнями проблеми успіху. В ході проекту учні досліджують поняття успіху, можливість його здобуття та шляхи, що ведуть до нього. Учасники виконуватимуть різнорівневі завдання міжпредметного характеру. По завершенню проекту кожен учень складе власну карту візуалізації успіху.
Детальніше 0 голосів -
Школа- студія"Шляхетна панночка"
Автор: Таня Калиняк, Михайлишин Іра. Дата публікації: 10.02.2017.
Школа «Шляхетних панночок» унікальна не лише тим, що водночас поєднала сучасне європейське навчання, шляхетне виховання, зібрала воєдино напрямки загальноосвітньої, музичної та танцювальної шкіл, а ще й прививає ученицям любов до народного мистецтва – писанкарства, вишивки. Адже без знання, розуміння духовних символів нашого народу неможливий всебічний розвиток особистості.
Детальніше 0 голосів -
Шукачі знань
Автор: Хомів Василь. Дата публікації: 10.02.2017.
Проеат на превлений на дітей 10 - 11 класів з метою розбавити навчальні будні за допомогою квесту. Підчас якого діти зможуть не тільки розважитись але і навчитись нового.
Детальніше 0 голосів -
Мовні бар’єри учнів під час спілкування з іноземцями та подорожей за кордон
Автор: Khrystyna Luchko. Дата публікації: 10.02.2017.
Подолання мовних бар’єрів учнів під час спілкування з носіями іноземної мови.
Детальніше 0 голосів -
Вивчати всесвітню історію іноземними мовами легко!
Автор: Тетяна Караїм. Дата публікації: 10.02.2017.
Для реалізації завдань нової школи хочемо запропонувати проект інтегрованого уроку з всесвітньої історії та іноземних мов (зокрема німецької та англійської). Цей проект дає змогу вийти за межі поняття «стандартного уроку». Він витирає усі рамки між предметами (історія та іноземні мови) і постає як цілісний, самодостатній урок нової школи.
Детальніше 0 голосів -
Формування мотивації до вивчення іноземних мов
Автор: Таня Кондратюк. Дата публікації: 09.02.2017.
Проблеми неуспішності учнів у навчанні та зниження інтересу до навчання набираюють останнім часом все більших обертів не лише в Україні, а й в усьому світі. Наш проект спрямований на дослідження мотивації як основої рушійної сили до успішного навчання, а саме вивчення іноземних мов. Ми пропонуємо провести семінар-тренінг для вчителів-іноземників, де вони навчатимуться ефективним способам формування мотивації до навчання (іноземної мови).
Детальніше 1 голосів -
вчимося продуктивно
Автор: Оксана Колядюк. Дата публікації: 09.02.2017.
Проект допоможе школяру швидше працювати і навчить організовувати свій робочий час, допоможе розвинути комунікативність. Проект націлений на розвиток та вдосконалення основних загальнонавчальних вмінь та навичок – рефлексивні(вміння аналізувати поставлені задання), пошукові(генерувати ідеї, здійснювати пошук інформації та варіантів вирішення поставлених завдань), вміння працювати в групі, відстоювати свою позицію, вести діалог та дискусію продуктивно, розвиток навичок з організації робочого часу школяра. З метою розвитку цих компонентів ми плануємо проводити цикл тренінгів в загальноосвітньому навчмальному закладі.
Детальніше 0 голосів