Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

  • "Залізний день"

    Автор: Віталій Гавур. Дата публікації: 09.02.2018.

    Теги: залізо, метал, ферум, цивілізація, розвиток, мислити і любити

    Проект присвячений наданню учням комплексної та різносторонньої інформації про залізо, як один із чинників розвитку людсько цивілізації. Автори пропонують науково-популярний проект, аби мотивувати учнів до подібного різностороннього осягнення й інших речей.

    Детальніше
  • Слухняний комп’ютер

    Автор: Anna Frantseva. Дата публікації: 09.02.2018.

    Теги: Arduino, комп’ютер, програмування, Інтернет, інтеграція, інтеракція, учень, школа, технології, майбутнє, розвиток

    Представляємо проект, який має на меті викладання кодування в початкових класах (і не тільки) у інтегративному взаємозв’язку з усіма сферами життя та навчання за допомогою серії навчальних програм, ігор та практичних занять.

    Детальніше
  • Все в твоїх руках

    Автор: Nataliia Yakymyshyn. Дата публікації: 09.02.2018.

    Теги: Творчість, Hand Made, народні ремесла, особистісний розвиток,орнамент,

    Автори навчального інтегрованого проекту - Відловська Олена, Якимишин Наталія. Навчальний проект передбачає проведення індивідуальних та групових форм роботи, проведення екскурсій з метою дослідження теорії та відтворення знань на практиці. Даний проект може використовуватись у 4 класі Основа проекту - учнівські дослідження з різних видів творчості та виготовлення власного виробу, який у майбутньому матиме практичне застосування. По завершенні проекту буде представлено та обговорено накопичені учнями матеріали, сформовано виставку учнівських робіт із їх презентацією. Результати будуть оформлені у вигляді проведення виставки.

    Детальніше
  • Безпечний Інтернет

    Автор: Ірина Кобильник. Дата публікації: 08.02.2018.

    Теги: Безпека, Інтернет, Розвиток, Загрози,Здоров’я,Небезпека.

    Цей проект допоможе учням ознайомитися з правилами безпечної роботи в Інтернеті і небезпекою, яка може виникнути під час роботи у мережі, та відповідно як правильно зреагувати на цю небезпеку. Дає можливості розвивати інформаційну культуру, здатність аналізувати, узагальнювати, робити висновки.Проект передбачений на формування навичок здорового та критичного осмислення і усвідомлення та оцінки будь якої інформації, Передбачений формувати навички правильної поведінки в мережі Інтернет.

    Детальніше
  • Крок до успіху

    Автор: Конотопська Галя. Дата публікації: 13.02.2017.

    Теги: міжнародний екзамен, практичність знань, співпраця, інтерактивні методи, інформаційні технології, волонтерство, розвиток

    Проект спрямований на учнів 10-11-их класів. Метою є підготувати учнів до міжнародних екзаменів на базі школи із залученням волонтерів та British Council.

    Детальніше
  • У пошуках скарбів. Знання - найбільший скарб.

    Автор: Попелишин Юля, Попелишин Юля. Дата публікації: 13.02.2017.

    Теги: Знання, пригоди, подорож, цікаві завдання, розвиток, самостійність, активність

    Предмет, навчальна тема В основі даного проекту лежить навчальний предмет Я у світі, який у свою чергу реалізує освітню галузь «Суспільствознавство». Тематика проекту відповідає діючій навчальній програмі і зазначена у розділі Людина, тема: вчимося вчитися. До реалізації та вивчення даного інтегрованого проекту відносяться такі навчальні предмети, як українська мова та природознавство. Клас (вікова категорія) Запишіть клас та вік учнів 3 клас, 9 – 10 років Приблизний час реалізації проекту Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для реалізації проекту Три 45-хвилинних уроки Навчальний проект призначений для учнів 3 класу. У навчальній програмі відповідною темою до проекту є тема: Вчимо

    Детальніше
  • Школа раннього розвитку «Думки навиворіт» (за методикою М. Монтессорі)

    Автор: Воєвода Зорянка, Года Олеся. Дата публікації: 11.02.2017.

    Теги: Самонавчання Самовиховання Саморозвиток

    Основа мета нашого проекту – це переконання, що надаючи дитині відповідну освіту і необхідну свободу, забезпечуючи її потреби та виховуючи в ній впевненість у власних силах, любов до життя, повагу, у відповідь можна очікувати такого ж ставлення, а в майбутньому вона повною мірою реалізує себе.

    Детальніше
  • Формування всебічно розвиненої особистості

    Автор: Надія Клоченко, Надія Клоченко, Карпинська Ірина. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: Всебічний розвиток

    Проект спрямований на формування досконалої всебічно розвиненої особистості. До вашої представляємо комплекс вправ, завдань та ігор, які спрямовані на розвиток всіх компонентів всебічного розвитку.

    Детальніше
  • Мене чекає успіх, правда чи міф?

    Автор: Гетманюк Оксана. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: успіх, здоровя, особистість, саморозвиток, впевненість

    Проект створений для учнів : 11 класів. Кількість учасників : 70 чоловік. Проект розрахований на 1 тиждень. Проект призначений для розгляду учнями проблеми успіху. В ході проекту учні досліджують поняття успіху, можливість його здобуття та шляхи, що ведуть до нього. Учасники виконуватимуть різнорівневі завдання міжпредметного характеру. По завершенню проекту кожен учень складе власну карту візуалізації успіху.

    Детальніше
  • Школа- студія"Шляхетна панночка"

    Автор: Таня Калиняк, Таня Калиняк, Михайлишин Іра. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: Навчання, виховання, розвиток, здібності, творчість, зацікавленість, інтелігентність, дозвілля, комунація, шляхетність.

    Школа «Шляхетних панночок» унікальна не лише тим, що водночас поєднала сучасне європейське навчання, шляхетне виховання, зібрала воєдино напрямки загальноосвітньої, музичної та танцювальної шкіл, а ще й прививає ученицям любов до народного мистецтва – писанкарства, вишивки. Адже  без знання, розуміння духовних символів нашого народу неможливий всебічний розвиток особистості. 

    Детальніше
  • Шукачі знань

    Автор: Хомів Василь. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: Узагальнення, ініціативність, креативність, рішучість, удосконалення, зацікавленість, впевненість, винахідливість, лідерство, розвиток, закріплення, доцільність.

    Проеат на превлений на дітей 10 - 11 класів з метою розбавити навчальні будні за допомогою квесту. Підчас якого діти зможуть не тільки розважитись але і навчитись нового.

    Детальніше
  • Мовні бар’єри учнів під час спілкування з іноземцями та подорожей за кордон

    Автор: Khrystyna Luchko. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: компетентність, аналіз, синтез, розвиток комунікативних навичок, іноземні подорожі, мотивація, адаптація, спілкування, вдосконалення, подорожі, нація, культура.

    Подолання мовних бар’єрів учнів під час спілкування з носіями іноземної мови.

    Детальніше
  • Вивчати всесвітню історію іноземними мовами легко!

    Автор: Тетяна Караїм. Дата публікації: 10.02.2017.

    Теги: всесвітня історія, мова, інтегрований урок, міжнародні відносини, країна, нація, генетичний код, політика, культура, розвиток, суспільство, мовна група

    Для реалізації завдань нової школи хочемо запропонувати проект інтегрованого уроку з всесвітньої історії та іноземних мов (зокрема німецької та англійської). Цей проект дає змогу вийти за межі поняття «стандартного уроку». Він витирає усі рамки між предметами (історія та іноземні мови) і постає як цілісний, самодостатній урок нової школи.

    Детальніше
  • Формування мотивації до вивчення іноземних мов

    Автор: Таня Кондратюк. Дата публікації: 09.02.2017.

    Теги: Мотивація, інтерактивні методи, іноземні мови, співпраця, особистість, розвиток

    Проблеми неуспішності учнів у навчанні та зниження інтересу до навчання набираюють останнім часом все більших обертів не лише в Україні, а й в усьому світі. Наш проект спрямований на дослідження мотивації як основої рушійної сили до успішного навчання, а саме вивчення іноземних мов. Ми пропонуємо провести семінар-тренінг для вчителів-іноземників, де вони навчатимуться ефективним способам формування мотивації до навчання (іноземної мови).

    Детальніше
  • вчимося продуктивно

    Автор: Оксана Колядюк, Оксана Колядюк. Дата публікації: 09.02.2017.

    Теги: продуктивність мислення пам`ять тайм-менеджмент швидкочитання творчість комунікація тренінг бесіда вправа уява увага виховання розвиток удосконалення мотивація

    Проект допоможе школяру швидше працювати і навчить організовувати свій робочий час, допоможе розвинути комунікативність. Проект націлений на розвиток та вдосконалення основних загальнонавчальних вмінь та навичок – рефлексивні(вміння аналізувати поставлені задання), пошукові(генерувати ідеї, здійснювати пошук інформації та варіантів вирішення поставлених завдань), вміння працювати в групі, відстоювати свою позицію, вести діалог та дискусію продуктивно, розвиток навичок з організації робочого часу школяра. З метою розвитку цих компонентів ми плануємо проводити цикл тренінгів в загальноосвітньому навчмальному закладі.

    Детальніше
  • СКЛАДОВІ ІДЕАЛЬНОЇ ШКОЛИ

    Автор: Басюк Богдан, Басюк Богдан. Дата публікації: 09.02.2017.

    Теги: Школа діти клас завдання книги оцінки парта урок вміння освіта рішення виховання інформативність вчитель учень бібліотека умови розвиток

    Метою проекту є показати, що концепція нової української школи є потенційним вирішенням проблем у сьогоднішній шкільній освіті.

    Детальніше
  • "Юні спортсмени розмовляють англійською"

    Автор: Драбик Дана. Дата публікації: 09.02.2017.

    Теги: Фізична культура,ігри,англійська мова,,граматика,розвиток.

    Інтегрований урок англійської мови та фізичної культури

    Детальніше
  • "Школа твоєї мрії"(Наливайко Марія та Попович Наталя)

    Автор: Наталя Попович. Дата публікації: 19.02.2016.

    Теги: Освіта,Розвиток,Держава,Успіх

    Для створення моделі школи, яка б втілювала мрії школярів ми розглянули освітні системи США, Японії, Німеччини і Польщі. Проаналізувавши багаторічний досвід цих країн в освітній сфері ми вибрали, на нашу думку найоптимальніші ідеї для школи мрії.

    Детальніше
  • "УСПІШНА ШКОЛА - УСПІШНА ДЕРЖАВА" (Власюк І., Яросевич О.)

    Автор: Oksana Yarosevych. Дата публікації: 19.02.2016.

    Теги: успіх* держава* школа* парламент* розвиток* вдосконалення* учень* вибори* голосування* демократія*

    Формою реалізації проекту є проведення президентських виборів у школі. Метою є залучення учнів до активної громадської діяльності та виховання у них відчуття самобутності, та відчуття відповідальності за власне майбутнє.

    Детальніше
  • Ніколи не пізно стати тим, ким ти міг би бути! (Марценюк Юлія, Голодюк Аліна)

    Автор: Юлія Марценюк. Дата публікації: 18.02.2016.

    Теги: Лідер, успіх, мотивація, розвиток, команда.

    Актуальність проекту «Ніколи не пізно стати тим, ким ти міг би бути!» полягає в тому, що він стимулює подальший розвиток лідерських якостей у дітей. Робота містить матеріали щодо розвитку лідерських якостей дитини та моделювання основних рис лідера, розвиток та виховання активності і відповідальності у дітей. Тренінгове заняття спрямоване на ознайомлення учасників із поняттями «лідер», «лідерство», визначення рівня прояву власних лідерських якостей, надання досвіду лідерської поведінки. Дане заняття має на меті стимулювати творчий потенціал та ініціативність, допомогти проаналізувати свої можливості та знайти шлях до вдосконалення, зрозуміти своє місце у житті та «приміряти» роль лідера.

    Детальніше
<< | 1-20 | 21-38 | >>