-
Чи потрібен нам хороший дизайн?
Автор: Христина Товарянська. Дата публікації: 12.02.2019.
Метою проекту є : Ознайомити учнів з історією розвитку та напрямками дизайну. Вікова категорія - учні 10-11-х класів. Проект спрямований на розвиток в учнів таких компетентностей як : Бути активним громадянином, тобто виявляти ініціативу для покращення Мислити - цікавитись світом та його культурою, ламати стереотипи, рухатись вперед Бути господарем - долати рудименти радянського мислення та відходити від однотипності. Проект передбачає такі етапи : Підготовчий, що включає пошук інформації, розробку графічного матеріалу, розробку сценарію Основний, який включає проведення екскурсій містом, обговорення існуючих проектів, виконання завдань. Завершальний етап включає підведення підсумків, оцінювання та обговорення проектів і завершення заходів. Під час проведення проекту учні отримають відповіді на часті питання : Що таке дизайн? Які є види та стилі дизайну? З чого почати та як створити? Також учні дізнаються про три основні напрями дизайну : графічний дизайн, його види, історія, відомі приклади, топ 5 авторів; дизайн інтер’єру, його мета стилі, базові етапи створення; ландшафтний дизайн, його види і стилі, напрямки, відомі проекти. Результатами роботи стануть виконані учнями завдання за обраним напрямом дизайну.
Детальніше 0 голосів -
Не я б’ю –верба б’є, За тиждень – Великдень
Автор: Олічка Кравець. Дата публікації: 12.02.2019.
Даний проект спрямований для учнів 2 класів з навчальної теми «Великодні звичаї та обряди». Учні мають більш глибоко ознайомитися з християнськими моральними чеснотами. Робота у проекті сприятиме формування в учнів позитивного відношення до релігійних свят. Розповісти учням про історію виникнення свята Великдень, про звичаї розфарбовувати писанки, зустрічати весну в легендах, оповіданнях, казках, віршах, піснях, які написані в різні часи, дати змогу їм самим створити свої поетичні, творчі роботи, ознайомити із символами, орнаментом розпису, зацікавити і захопити мистецтвом писанкарства, вчити відчувати радість від приходу весни, пробудження природи, радість від очікування свята й підготовки до нього.
Детальніше 1 голосів -
Що посіяв, те і вродить
Автор: Марія Кудла, Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.
Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.
Детальніше 2 голосів -
Що посіяв, те і вродить
Автор: Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.
Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.
Детальніше 0 голосів -
«Що посіяв, те і вродить»
Автор: Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.
Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.
Детальніше 0 голосів -
12 місяців пригод
Автор: , Оля Благодир. Дата публікації: 16.02.2018.
Благодійна вистава за участі учнів "12 місяців пригод" у рамках проекту "Подаруй дитині іграшку"
Детальніше 1 голосів -
Оформлення зони психологічного розвантаження в школі
Автор: Мар'яна Базан. Дата публікації: 15.02.2018.
Шкільне життя багате різноманітними подіями. Майже половину свого життя школярі проводять в стінах школи – це приблизно 1190 годин на рік (до 5-6 годин в день). На перервах більшість учнів знаходиться в коридорах. Для того щоб учні мали можливість переключатися після інтелектуальної роботи на відпочинок під час перерв або після уроків, ми вирішили розробити даний проект. Тому тему проекту вважаємо актуальною. Створення єдиного комплексу, де можна було б реалізувати всі свої здібності, запити, інтереси, ідеальна модель маленького світу – таким є задум цього проекту.
Детальніше 0 голосів -
Любов до мистецтва
Автор: Hrustia Semenchenko. Дата публікації: 13.02.2018.
Навчити передбачати глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
Детальніше 0 голосів -
«Формування історичних знань в умовах міждисциплінарної інтеграції»
Автор: Nazariy Lisiy. Дата публікації: 13.02.2018.
Міждисциплінарна інтеграція
Детальніше 0 голосів -
"Сучасне мистецтво"
Автор: Natalya Buryn. Дата публікації: 13.02.2018.
Поглибити знання учнів про зв’язок таких наук, як : фізика, історія, математика, геометрія із сучасним мистецтвом і пояснити, яким чином вони використовуються та поєднуються. Виховувати гармонійно розвинену особистість, розвивати почуття прекрасного і вміння насолоджуватися красою мистецтва.
Детальніше 0 голосів -
Втрачене покоління вільних людей
Автор: Віталік Полян. Дата публікації: 13.02.2018.
Інтегрований проект "Втрачене покоління вільних людей" виконаний студентами історичного факультету, групи МІС-13 та МІС-11 Поляном Віталієм та Семегеном Олегом. Проект має на меті розширити знання учнів про представників Розстріляного відродження, сформувати мовленнєві та соціально-громадські компетенції, розвинути пізнавальний інтерес, навички самостійної та групової роботи в колективі. Реалізація проекту розрахована на учнів 10 - 11 класів.
Детальніше 0 голосів -
Втрачене покоління вільних людей
Автор: Віталік Полян. Дата публікації: 13.02.2018.
Інтегрований проект "Втрачене покоління вільних людей" виконаний студентами історичного факультету, групи МІС-13 та МІС-11 Поляном Віталієм та Семегеном Олегом. Проект має на меті розширити знання учнів про представників Розстріляного відродження, сформувати мовленнєві та соціально-громадські компетенції, розвинути пізнавальний інтерес, навички самостійної та групової роботи в колективі. Реалізація проекту розрахована на учнів 10 - 11 класів.
Детальніше 0 голосів -
"Калькулятор мистецтва"
Автор: , Anzhelika Vinogradova, Diana Boyko. Дата публікації: 13.02.2018.
Вивчення мистецтва у школі це є формування в учнів системи ключових, міжпредметних і предметних мистецьких компетентностей у процесі пізнання, творення, оцінювання мистецтва та його поєднання з іншими науками. Мистецький проект дає змогу ознайомити учнів з творами світового мистецтва та його поєднання з іншими науками такими як математика, природознавство, креслення та історія. Цільова аудиторія: учні 7-8 класів. Форма проведення: виховна година.
Детальніше 0 голосів -
Тематичні Вечори Світової Літератури
Автор: , Иван Соломаха, Khrystyna Prokopiv. Дата публікації: 13.02.2018.
Учасники братимуть участь в обговоренні, аналізі та висловлюванні власних думок щодо літературної грамотності в Україні; розповідатимуть про улюблені літературні течії, жанри; представлятимуть улюблених письменників; ділитимуться думками аналізуючи різні літературні твори; поглиблять свої знання про світову літературу; матимуть можливість поспілкуватися іноземною мовою. Серед учасників буде проводитись Літературний Вечір Власної творчості де все охочі матимуть можливість поділитись власними літературними творами.
Детальніше 0 голосів -
«Партія в шахи. Видатні полководці і завойовники як стратегічні гравці в нашій історії та їх постаті в мистецтві»
Автор: Виталий Знак. Дата публікації: 13.02.2018.
Мета дати можливість учням порівняти видатних полководців які вони вивчали раніше на прикладі трьох із сотень найвидатніших історичних особистостей і сформувати в учнів навички дивитись на історію з різних ракурсів. Актуальність: на прикладі з поєднанням мистецтва учні зможуть дивитись на історію не тільки як на базу фактажу. Форма проекту: урок.
Детальніше 0 голосів -
Психологія мистецтва
Автор: Валентин Дуда. Дата публікації: 09.02.2018.
Виконали студенти групи мОМ-1 Дуда Валентин Драбко Оксана Мета проекту: Розвинути в учнів знання про вплив мистецтва і ,кольору зокрема, на психічний стан людини. Завдання: Поглиблення знань учнів про влаштування світу. Наше відео https://www.youtube.com/watch?v=D00lAkjAxzs&t=7s
Детальніше 0 голосів -
Все в твоїх руках
Автор: Nataliia Yakymyshyn. Дата публікації: 09.02.2018.
Автори навчального інтегрованого проекту - Відловська Олена, Якимишин Наталія. Навчальний проект передбачає проведення індивідуальних та групових форм роботи, проведення екскурсій з метою дослідження теорії та відтворення знань на практиці. Даний проект може використовуватись у 4 класі Основа проекту - учнівські дослідження з різних видів творчості та виготовлення власного виробу, який у майбутньому матиме практичне застосування. По завершенні проекту буде представлено та обговорено накопичені учнями матеріали, сформовано виставку учнівських робіт із їх презентацією. Результати будуть оформлені у вигляді проведення виставки.
Детальніше 0 голосів -
Вода - це життя!
Автор: Галина Процків. Дата публікації: 09.02.2018.
Актуальність: Вода – це найпростіша, найнезвичайніша, та водночас найнебезпечніша речовина на планеті Земля. Вода допомагає нам у повсякденному житті, підтримує нашу життєдіяльність. Проте вона може спричинити катастрофічні наслідки свого згубного впливу: повені, потопи. Тому першочерговим вирішенням ключового питання буде визначення води як невід’ємної складової всього живого на Землі, та визначення її цінності. Також завдання полягає у виробленні в учнів таких компетентностей як: спілкування державною мовою; основні компетентності у природничих науках і технологіях; уміння вчитися продовж життя; екологічна грамотність та здорове життя.
Детальніше 0 голосів -
Сортуй сміття - врятуй життя!
Автор: Ірина Шелемей. Дата публікації: 08.02.2018.
Проект націлений на учнів 5-х класів. Основна його мета - навчити дітей правильно сортувати ТПВ та пояснити навіщо потрібно це робити.
Детальніше 1 голосів -
Мандруємо річками свого краю
Автор: Зоряна Павлюс, юля бендера. Дата публікації: 08.02.2018.
Проблему недостатнього збереження річок України можна вирішити за допомогою кожного громадянина міста, зокрема учня. Проект передбачає інформування учнів за допомогою художньої літератури, буклетів, брошур, відео та фото матеріалі, інформаційно комп’ютерних технологій. Створення малих творчих груп ,що позитивно вплине на збереження стану річок.
Детальніше 0 голосів