Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

  • Не я б’ю –верба б’є, За тиждень – Великдень

    Автор: Олічка Кравець. Дата публікації: 12.02.2019.

    Теги: Великдень, Пасха, писанки, писачок, дряпанка, сповідь, Христос Воскрес, весна, кошик.

    Даний проект спрямований для учнів 2 класів з навчальної теми «Великодні звичаї та обряди». Учні мають більш глибоко ознайомитися з християнськими моральними чеснотами. Робота у проекті сприятиме формування в учнів позитивного відношення до релігійних свят. Розповісти учням про історію виникнення свята Великдень, про звичаї розфарбовувати писанки, зустрічати весну в легендах, оповіданнях, казках, віршах, піснях, які написані в різні часи, дати змогу їм самим створити свої поетичні, творчі роботи, ознайомити із символами, орнаментом розпису, зацікавити і захопити мистецтвом писанкарства, вчити відчувати радість від приходу весни, пробудження природи, радість від очікування свята й підготовки до нього.

    Детальніше
  • Що посіяв, те і вродить

    Автор: Марія Кудла, Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.

    Теги: Навчити, розвинути, продемонструвати, зацікавити. Зернові культури, цікаві факти, землеробство. Нова українська школа, проект, інтегроване навчання.

    Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.

    Детальніше
  • Що посіяв, те і вродить

    Автор: Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.

    Теги: Навчити, розвинути, продемонструвати, зацікавити. Зернові культури, цікаві факти, землеробство. Нова українська школа, проект, інтегроване навчання.

    Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.

    Детальніше
  • «Що посіяв, те і вродить»

    Автор: Таня Дзюбук. Дата публікації: 10.02.2019.

    Теги: Навчити, розвинути, продемонструвати, зацікавити. Зернові культури, цікаві факти, землеробство. Нова українська школа, проект, інтегроване навчання.

    Проект призначений для ознайомлення учнів з темою: «Зернові культури» через різні навчальні дисципліни. В ході проекту учні вивчають нову лексику із цієї теми, ознайомлюються із історією землеробства в Україні, цінністю зерна, як продукту харчування, роблять вироби із зернових культур своїми руками, створюють малюнки на дану тему, дізнаються велику кількість цікавих фактів про зернові культури, переглядають мультфільм про хліб, розв`язують логічні задачі, демонструють засвоєні знання на заключному занятті.

    Детальніше
  • Зручне сидіння для першачка

    Автор: Мар'яна Мельник. Дата публікації: 04.03.2018.

    Теги: першачки, проект, зручне сидіння

    Вся інформація розміщена на https://drive.google.com/drive/folders/1gxxE_ZgjUov2M4gpbmj0aFbwDRZgwCS5

    Детальніше
  • 12 місяців пригод

    Автор: , Оля Благодир. Дата публікації: 16.02.2018.

    Теги: Благодійність освіта інновації театр

    Благодійна вистава за участі учнів "12 місяців пригод" у рамках проекту "Подаруй дитині іграшку"

    Детальніше
  • Оформлення зони психологічного розвантаження в школі

    Автор: Мар'яна Базан. Дата публікації: 15.02.2018.

    Теги: відпочинок, дозвілля, захоплення, технології, дизайн

    Шкільне життя багате різноманітними подіями. Майже половину свого життя школярі проводять в стінах школи – це приблизно 1190 годин на рік (до 5-6 годин в день). На перервах більшість учнів знаходиться в коридорах. Для того щоб учні мали можливість переключатися після інтелектуальної роботи на відпочинок під час перерв або після уроків, ми вирішили розробити даний проект. Тому тему проекту вважаємо актуальною. Створення єдиного комплексу, де можна було б реалізувати всі свої здібності, запити, інтереси, ідеальна модель маленького світу – таким є задум цього проекту.

    Детальніше
  • Підкорюємо вершини разом

    Автор: Наташа Бондар. Дата публікації: 15.02.2018.

    Теги: Проект, інтрегований, географія, власна карта, гори, вершини, 6 клас, ІКТ.

    Даний інтегрований проект розрахований на учнів 6 класу, дозволить не тільки вивчити найвищі гори світу, а й створити власну карту вершин.

    Детальніше
  • Годинник - охоронець часу

    Автор: Oksana Horbal. Дата публікації: 09.02.2018.

    Теги: годинник, час, сонячний, година, хвилина, секунда

    Навчальний проект «Годинник — охоронець часу» зорієнтований для проведення у 7-8-х класах загальноосвітніх шкіл на протязі одного тижня, тобто по одній годині з предметів історія, фізика, трудове навчання. Планується саме на цих предметах подавати різну інформацію з орієнтацією на предмет, а саме — годинник. Це допоможе розширенню міжпредметних зв’язків та тіснішому зв’язку теорії з життям.

    Детальніше
  • Сортуй сміття - врятуй життя!

    Автор: Ірина Шелемей. Дата публікації: 08.02.2018.

    Теги: Забруднення, сортування відходів, чисте довкілля

    Проект націлений на учнів 5-х класів. Основна його мета - навчити дітей правильно сортувати ТПВ та пояснити навіщо потрібно це робити.

    Детальніше
  • "Сонце- як джерело життя "

    Автор: Оля Погребецька. Дата публікації: 08.02.2018.

    Теги: Сонце,тепло,світло,захід,схід,радість,життя

    : Сонце як джерело життя. Клас: проект реалізовується у 3 класі. Стислий опис: даний інтегрований проект присвячений формуванню міжпредметних зв’язків у дітей. Тобто в учня складається цілісне уявлення про навколишній світ. Дитина повинна зрозуміти, що Сонце –це не лише зірка, а й джерело життя. Під час проекту учень досліджує, встановлює причинно-наслідкові зв’язки, мислить, вчиться спілкуватися іноземною мовою, крім того проект розвиває фантазію, творчість, уяву, формує навички дослідницької діяльності, узагальнення набутих знань, вмінь і навичок та використання їх у повсякденному житті. Результати проекту діти можуть представити у вигляді презентаційних матеріалів. Час, необхідний для реалізації інтегрованого навчального проекту: 1 тиждень. Навчальні предмети: природознавство, математика, українська мова, літературне читання, англійська мова, музичне мистецтво, трудове навчання, основи здоров’я.

    Детальніше