-
Я добюся успіху!
Автор: Ткачик Марія. Дата публікації: 27.02.2017.
Мета: виховати в учнів впевненість у собі та лідерські якості; розвинути комунікативні здібності; покращити вміння задавати питання та вміння відповідати на питання; покращити вміння висловлювати свою думку. Також метою проекту є ознайомлення учнів з поняттями «лідер», «лідерство», визначення учнями рівня прояву власних лідерських якостей, надання досвіду лідерської поведінки, навчити учасників адекватно оцінювати свої лідерські якості, своє місце в колективі, відношення інших, бачити свої позитивні та негативні риси характеру.
Детальніше 0 голосів -
Під чаром рідної землі
Автор: Наталя Свистун, Соломійка Потюк, Потюк Соломія. Дата публікації: 20.02.2017.
Навчальний проект передбачає проведення групових досліджень учнями початкових класів. Даний проект може використовуватись у 4 класі з різним ступенем залучення дорослих (батьків, вчителів, тренерів і т.д.) відповідно до вікових особливостей учнів.
Детальніше 0 голосів -
Міжпредметна взаємодія
Автор: Альбіна Ткач. Дата публікації: 13.02.2017.
Поєднання на уроці теми з літератури та музики («Тарас Бульба» як літературний (повість М.В. Гоголя) та музичний(опера М.В. Лисенка) твори»).
Детальніше 0 голосів -
Інтегрований урок для 5 класу: Історія України з музичним напрямом
Автор: Іванна Волохата. Дата публікації: 11.02.2017.
Автори: Волохата Іванна, Оверко Андрій
Детальніше 0 голосів -
"Образ Тараса Бульби"
Автор: Iванчук Віталя. Дата публікації: 10.02.2017.
Проект розрахований на те, щоб показати учням середньої школи зв’язок між Музикою та зарубіжною літературою.
Детальніше 0 голосів -
Плекаймо патріотів України
Автор: Оля Теслюк. Дата публікації: 10.02.2017.
Навчальний проект передбачає проведення групових досліджень учнями початкових класів. Даний проект може використовуватись у 2 – 4 класах з різним ступенем залучення дорослих (батьків, вчителів, тренерів і т.д.) відповідно до вікових особливостей учнів. Основа проекту - учнівські дослідження з різних аспектів характеристики України як незалежної держави та українців як окремого народу. По завершенні проекту буде представлено та обговорено накопичені учнями матеріали, сформовані пізнавальні виставки, розглянуто буклети та брошури, переглянуто презентації. Результати будуть оформлені у вигляді стінгазети.
Детальніше 0 голосів -
«Мистецтво відпочинку на уроці»
Автор: Буковський Михайло. Дата публікації: 10.02.2017.
Що потрібно, аби зацікавити учнів на уроці. Як зацікавити учнів вчитися, як зробити їхнє шкільне життя кольоровим
Детальніше 0 голосів -
Школа- студія"Шляхетна панночка"
Автор: Таня Калиняк, Михайлишин Іра. Дата публікації: 10.02.2017.
Школа «Шляхетних панночок» унікальна не лише тим, що водночас поєднала сучасне європейське навчання, шляхетне виховання, зібрала воєдино напрямки загальноосвітньої, музичної та танцювальної шкіл, а ще й прививає ученицям любов до народного мистецтва – писанкарства, вишивки. Адже без знання, розуміння духовних символів нашого народу неможливий всебічний розвиток особистості.
Детальніше 0 голосів -
Шукачі знань
Автор: Хомів Василь. Дата публікації: 10.02.2017.
Проеат на превлений на дітей 10 - 11 класів з метою розбавити навчальні будні за допомогою квесту. Підчас якого діти зможуть не тільки розважитись але і навчитись нового.
Детальніше 0 голосів -
Музика і математика в числах
Автор: Оріхович Зоряна. Дата публікації: 10.02.2017.
Висвітлено взаємозв’язок двох, на перший погляд чужих, наук. В проеті показано як можна поєднати вивчення музики та математики, а також зробити його цікавим.
Детальніше 0 голосів -
Як заробити свій перший мільйон використовуючи знання здобуті в школі?
Автор: Артемій Мельник, Ковалишин Юліана. Дата публікації: 09.02.2017.
Проект орієнтований на учнів 11 класів. Проект створений з метою зацікавлення учнів вивченням іноземної мови та інформатики. В ході проекту учні вивчать теоретичний матеріал, що стосується теми проекту та засвоять практичні навички. На практиці: створять кілька блогів, сайтів, напишуть декілька програм і освоять методи візуалізації даних, позбавляться від вживання комп’ютерного сленгу, покращать комунікативні та розмовні навички. Проект розрахований на проведення на базі одного класу у вигляді гуртка в позашкільний час Клас ділиться на підгрупи, в залежності від зацікавлення тою чи іншою темою гуртка. Результати виконання проекту учні представлять у вигляді готових блогів, сайтів, інфографік і програмного забезпечення.
Детальніше 2 голосів -
Відкрий Тернопіль світу
Автор: Марія Іщенко, Kostich Svyetik. Дата публікації: 09.02.2017.
Щодня ми проходими повз цілих "шматків" історії, але не до кінця усвідомлюємо це. Кожна дверна ручка чи навіть рельєфна арка приховує інтригуючі факти. Питання в тому, чи хотіли б ви відкрити для себе досі невивчене?
Детальніше 1 голосів -
" Кімната відпочину у школі очима учнів "
Автор: Олександр Ярмосюк, Туницька Людмила. Дата публікації: 09.02.2017.
Реалізація проекту відбудеться шляхом відображення учнями школи своїх бачень стосовно кімнати відпочинку їх мрії. У проекті беруть участь учні 9-11 класів, кожен клас представляє свій проект у вигляді малюнку чи макету кімнати. Найкращий проект буде реалізованим дирекцією школи.
Детальніше 0 голосів -
Когнітивний проект "Історія різними мовами"
Автор: Mariana Reus, Andrew Stoykiv. Дата публікації: 09.02.2017.
Проект розрахований на два окремих заняття: 1. Ознайомлення з текстами На цьому занятті учням пропонуються до розгляду та аналізу декілька уривків з мемуарів Отто фон Бісмарка німецькою мовою, а також авторський переклад відповідних уривків на українську мову. Також учням ставиться ключове питання: "Чому два однакових історичні сюжети описані в однакових джерелах різними мовами несуть різне інформаційне та смислове навантаження, різну ідею". Для гармонійного проведення заняття важливо помістити учнів у аудотирію заздалегідь оздоблену під тематику Другого Рейху (Німецької імперії).
Детальніше 0 голосів -
СКЛАДОВІ ІДЕАЛЬНОЇ ШКОЛИ
Автор: Басюк Богдан. Дата публікації: 09.02.2017.
Метою проекту є показати, що концепція нової української школи є потенційним вирішенням проблем у сьогоднішній шкільній освіті.
Детальніше 0 голосів