Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

  • "Сонце як джерело життя"

    Автор: Тетяна Данилюк, Тетяна Данилюк. Дата публікації: 08.02.2018.

    Теги: інтегрованість, міжпредметний характер, компетенності

    Проект проводиться для учнів 3 класу. Даний проект є інтегрованим. Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 1. Що таке Сонце? 2. Чи можливе на Землі життя без Сонця? 3. Яку користь і шкоду несе для нас Сонце? 3. Чому взимку день коротший, а влітку – довший? 4. Яке значення сонячної енергії для нас? Завдання проекту: 1. Дослідити значення Сонця для життя на Землі. 2. Встановити причинно-наслідкові зв’язки розташування Сонця відносно Землі взимку та влітку. 3. Навчити складати асоціативний кущ. 4. Розвивати творчість, уяву, фантазію дітей. 5. Вміти спілкуватися іноземною мовою. 6. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнити набуті знання вміння і навички та використовувати їх у повсякденному житті. Очікувані результати: На кінець тижня учні знатимуть: • Що таке Сонце? • Вплив Сонця на наш організм. • Причини різної тривалості дня взимку і влітку. та вмітимуть: • спостерігати за тривалістю дня взимку та влітку; • з’ясовувати користь і шкоду Сонця; • пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у нашому житті; • розв’язувати задачі на обчислення сходу і заходу Сонця, кругові приклади; • складати асоціативний кущ, загадки, казки; • характеризувати образ сонця у піснях, легендах; • виготовляти аплікацію; • спілкуватися іноземною мовою; • обґрунтовувати свою позицію та слухати інших.

    Детальніше