Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Англійська в іграх

Автор: Сус Іра. Дата публікації: 31.01.2014.

Теги: англійська в іграх, викладач з Америки, студенти-волонтери, живе спілкування

Назва проекту – Англійська в іграх.
Цілі проекту:
• розширення кругозору учнів;
• поглиблення знань з англійської мови;
• залучення дітей до співпраці.
Завдання проекту:
• розвивати творчі здібності учнів;
• тренувати учнів говорити в будь-якій ситуації на будь-яку тему;
• навчити учнів легко запам’ятовувати невідому лексику;
• практикувати учнів у розмовній англійській мові;
• надати можливість дітям навчатися граючись.
Термін реалізації проекту – 1 тиждень.
Наш проект націлений на покращення знань учнів з англійської мови шляхом використання ігрових методів. Наскрізні слова нашої ідеї – «Ігри – наслідування серйозної діяльності … наслідування? Ні, дещо значно більше й цінніше». Учні також матимуть змогу практикуватися у розмовній мові та розвивати свої здібності у співпраці з ровесниками, студентами волонтерами та викладачем з Америки.
Реалізація проекту допоможе в процесі гри поглибити знання учнів з англійської мови та надати можливість відчути умови реального спілкування з іноземною гостею. Зазначений проект реалізується протягом тижня. План реалізації включає: поширення інформації серед учнів, формування груп відповідно до вікової категорії учнів (відбувається за два дні до початку занять; група складається із 20 чол.) та власна реалізація проекту, яка охоплює п’ять днів робочого тижня.
Розпорядок тижня наступний:
• 24. 03. 14 – Познайомимось у грі!
• 25. 03. 14 – Подивимось фільм?
• 26. 03. 14 – Граматика — це легко, правила — це круто!
• 27. 03. 14 – Вивчаймо нові слова граючись!
• 28. 03. 14 – Let’s talk a little bit! (Рефлексія)
Початок занять, які тривають дві години, о 12:00.
Кадрове забезпечення проекту:
• організатор та керівник проекту – 1 чол.
• американський викладач волонтер – 1 чол.
• студенти волонтери з високим рівнем володіння англійської мови – 10 чол. Слід зазначити, що цей проект буде корисним і для самих студентів, оскільки в процесі проведення занять вони набуватимуть навичок роботи з учнями, що буде корисним в майбутньому при працевлаштуванні.
Критерії оцінювання ефективності проекту:
* доступність навчального матеріалу;
* інформативність;
* вплив реалізації проекту на рівень обізнаності учнів;
* відповідність проекту потребам суспільства;
* необхідні обсяги фінансування для реалізації проекту.
Передбачувані кінцеві результати:

Блог: http://englishingames.blogspot.com/

назад