Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Study & Relax. Зелена аудиторія

Автор: Victoria Dutka, Iryna Kopytchak. Дата публікації: 06.02.2020.

Теги: Природа

В теплий період навчального року студенти і викладачі університету зазвичай зіштовхуються з проблемою проведення навчальних занять в некомфортних умовах. У зв’язку з цим зменшується ефективність засвоєння знань студентами та працездатність викладачів. За допомогою даного проєкту ми можемо вирішити такі питання, як: • проблема одноманітності навчального процесу і, як наслідок, зменшення його ефективності; • проблема відсутності мотивації у викладачів використовувати інтерактивні методи навчання; • проблема психологічного бар’єру між студентами та викладачем, що стає на заваді розвитку повноцінних взаємовідносин «студент-викладач»; • проблема різкого початку навчального процесу після літнього відпочинку та психологічного перевантаження в період закінчення навчального семестру навесні; • проблема неможливості дотримання належних умов навчання та праці в теплий період року. Результатами нашого проєкту є: • створення менш стресових умов для адаптації студентів до навчального процесу після літніх канікул; • підвищення ефективності засвоєння знань за допомогою навчання на свіжому повітрі; • можливість проведення пар за невимушених умов, що допоможе викладачу створити діалог з усіма студентами, особливо з більш сором’язливими, яким важко висловитись за аудиторних умов; • навчання в незвичних умовах спонукатиме викладачів до урізноманітнення навчального процесу і використання цікавих форм навчання та застосування інтерактивних методів;

назад