Урок без сну: навчися граючи
Автор: Козюпа Володимир. Дата публікації: 13.02.2017.
Учні повинні практично всю роботу взяти на себе, вчитель виступає лише як координатор.
Основна ідея полягає в тому, що з певного предмету учні в кінці кожного тематичного блоку, або семестру повинні проводити інтелектуальні ігри.
Проект передбачає проведення інтелектуальних учнівських ігор таких як: «Брейн-ринг» «Що?Де?Коли?, «Факт чи вигадка», інтелектуальний квест, спортивні хрестики-нулики 5 в ряд, головоломки.
Клас повинен поділитися на три групи. Ця ініціатива дається учням, вчитель лише координує.
Клас ділиться на:
1. Учні які разом з вчителем будуть готувати проект, ігри, питання. Будуть виступати співорганізаторами.
2. Учні які будуть безпосередньо приймати участь в іграх, квестах, тощо.
3. Учні які будуть виступати в ролі судів.