Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Торгівля людьми - міф чи реальність?

Автор: Алла Шуткова. Дата публікації: 10.02.2017.

Теги: Торгівля людьми, жебрацтво, трудове рабство, залучення до бандитських угрупувань.

Формування в учнів почуття власної гідності, поваги до прав людини, гуманістичних традицій та загальнолюдських цінностей, здатності формувати власну етичну позицію та дотримуватися правил соціально відповідальної поведінки.
Метою навчання суспільствознавства є створення умов для розвитку особистості компетентного, активного, відповідального громадянина України, члена європейської і світової спільноти, що здатний сприймати та ефективно відповідати на сучасні індивідуальні та суспільні виклики і загрози.
Цілі і завдання проекту:
- ознайомити учнів з протиправними явищами торгівлі людьми у сучасному суспільстві, як соціальним явищем, його історичними витоками і сучасними проявами;
- сприяти формуванню особистості, що буде протистояти злу, насильству, несправедливості та руйнуванню навколишнього світу;
- навчати дітей використовувати знання по праву в різних життєвих ситуаціях;
- виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, доброзичливість, людяність, пошану до людської особи;
- навчати поведінки у важких ситуаціях, спираючись на положення міжнародних правових документів;підвищити рівень поінформованості та усвідомлення учнями гостроти проблеми торгівлі людьми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища;
- показати небезпечні наслідки та шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми.
Після проведення тренінгу учні:
- ознайомляться із проблемою сучасності — торгівлею людьми;
- навчаться висловлювати свою точку зору щодо проблеми;
- усвідомлюватимуть ризики та дізнаються способи власного убезпечення;
- набудуть практичні навички, розширять поведінковий репертуар;
- отримають досвід роботи в команді;
- моделювати варіанти безпечної та конструктивної поведінки в ситуаціях ризику стати «живим товаром»;
- більш толерантно ставитися до постраждалих від торгівлі людьми;
- активізують творчі здібності.

Учні здобудуть такі ключові компетентності нової української школи як:
- Спілкування державною мовою.
- Ініціативність і підприємливість.
- Соціальна та громадянська компетентності
- Інформаційно-цифрова компетентність

Блог: http://kostivalla23.blogspot.com/

назад