Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Стати своїм серед нового або як не розгубитися у чужому мовному середовищі (Бурдик В. І., Запорожець К. С.)

Автор: Viktoriya B. Дата публікації: 10.02.2017.

Теги: подорож, іноземна мова, мовний бар’єр, мовне середовище, самовдосконалення, активність

Проект має 5 етапів реалізації, перший з яких є вступним, ознайомлює учнів із поставленими завданнями та графіком роботи, мотивує до праці, а останній — заключним. В межах основної теми виділяється шість проблемних кіл, що опрацьовуються на 2-3 етапах тижня англійської мови: учні здійснюють пошукову роботу, створюють продукти проектної діяльності за допомогою сучасних інформаційних технологій, розвивають вміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування, актуалізують та вдосконалюють набуті знання та сформовані навички і вміння з вище згаданих дисциплін. Учасники проекту навчаються критично застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією, формують здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
Метою проекту є формування в учнів компетентностей, що є необхідними для успішної реалізації у житті, навчанні та праці.
Основні види діяльності учнів: пізнавальна, ігрова, аналітично-пошукова, групова робота, індивідуальна робота.
Продукти навчальної діяльності учнів: схеми та діаграми, буклети, пам’ятки, ментальні карти, мультимедійні презентації, шкільний журнал.
Цільова аудиторія: учні 10-11 класів
Термін реалізації: 5 днів

Блог: http://katerynavictoria.blogspot.com/

назад