Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Мисли глобально - дій локально

Автор: Григорчук Ірина, Качмарська Оксана. Дата публікації: 10.02.2017.

Теги: тернопіль, екологія, глобальність, зміна_клімату, планета, школа, глобальні_цілі збереження_планети

Проект спрямований на вклад у вирішення однієї з глобальних цілей сталого розвитку ООН, а саме «Зміна клімату». Він має на меті донести учням старшої школи інформацію про стан екології у всесвітньому масштабі, а саме про проблему глобального потепління та зменшення озонового шару, а також його вже видимі наслідки, які впливають на весь світ і стосуються кожного зокрема. Головне повідомлення буде донесено шляхом дедукції – починаючи від загального та приходячи до конкретного. Проект буде проходити у форматі одноденної тригодинної конференції, та буде містити у собі як теоретичні, так і практичні блоки:
1) Мисли глобально (планується донести актуальну, фактичну інформацію до свідомої учнівської молоді про підняту проблему, її причини та наслідки в світі та в Україні, зокрема; буде проходити у форматі презентації від іноземного волонтера).
2) Почни з себе (мета цієї частини – показати як щоденні дії кожного з нас впливають на світ; викликати почуття обов’язку та соціальної відповідальності в учасників (учнів); на цьому етапі учасники (учні) під керівництвом менторів-фасилітаторів будуть працювати в групах, генеруючи ідеї (брейнштормінг – мозковий штурм), які можна реально застосувати в щоденному житті, аби запобігти швидкій зміні клімату).
3) Дій локально (остання сходинка конференції полягає в презентації учасниками ідей, а також підсумку обговорень конференції).
В конференції будуть задіяні учні 10-11 класів. Тема проекту межує з рядом тем, які вивчаються учнями десятого класу з географії: 1) Взаємодія суспільства і природи. Світові природні ресурси 2) Країни Північної Америки 3 ) Глобальні проблеми людства. Поняття про глобальні проблеми людства (війни і миру, екологічну, сировинну й енергетичну, голоду, боротьби зі злочинністю, тероризмом, епідеміями). Крім того, учні 11 класу вже достатньо обізнані в загальній тематиці проекту, адже отримують знання, які стосуються нашої теми на уроках з таких предметів: географія, екологія, економіка.
Основні види діяльності учнів: сприйняття та розуміння отриманої інформації іноземною (англійською) мовою; обробка інформації, дослідження та пошук додаткових даних в мережі; постановка цілей та планування роботи для швидкого отримання результату; робота в команді та розподілення ролей; публічне мовлення, презентація і висловлення власної думки. Очікуваний продукт діяльності – скелет концепції міні-проекту, направлену на вирішення піднятої проблеми.

Блог: http://hhhelptheplaneta.blogspot.com

назад