Кафедра інформатики та методики її викладання
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

"Хто Я?" (Пістун Н.І., Войтович І.В.)

Автор: Nataliia Pistun. Дата публікації: 19.02.2016.

Теги: відповідальність, самоусвідомлення, активність

Ми, магістрантки Тернопільського національного педагогічного імені Володимира Гнатюка Войтович І.В., Пістун Н.І. розробили інноваційний соціальний проект "Хто Я?" на основі новели Хартії вільної людини "Бути активним громадянином", розрахований для роботи з учнями 10 класів загальноосвітніх шкіл міста Тернополя.
Назва проекту не випадкова. Саме назвою ми хотіли наголосити на головному аспекті проекту - самоусвідомленні себе, як громадянина України. Для реалізації даної мети ми розробили систему тренінгів. На нашу думку саме тренінг, як сучасний та цікавий вид роботи, найбільше підходить для реалізації поставленої нами мети:
• розкриття ролі особистості та сприяння її самореалізації в сучасному світі;
• створення умов для всебічного розвитку особистості;
• реалізація принципів довіри та відповідальності;
• стимулювання творчих здібностей учнів;
• виховання особистісних якостей громадянина-патріота України;
• ознайомлення учнів із ідеями Хартії вільної людини;
• заохочення учнів до участі у суспільному та громадському житті свого міста;
• формування системи моральних цінностей;
• донесення до учні суті процесу прийняття рішень органами влади і важливість ролі громадян у цьому процесі.
Підготовка проекту включала в себе різноманітну роботи з Інтернет-ресурсами: пошук інформації, створення хмари тегів, презентації та інфографіки, робота з різноманітними Інтернет-програмами (CorelDraw, FreeMind т.ін.).
Цільовою аудиторією ми обрали учнів 10 класу, тому під час роботи ми робили ставку не на привабливі ілюстрації, а на наповнення нашого проекту теоретичною інформацією. Практична сторона проекту "Хто Я?" представлена різноманітними вправами ("Хто я?", "Слухання на трьох рівнях", "Що таке влада").
Організація "Весняної школи громадянина", яку ми пропонуємо у рамках нашого проекту, також спрямована на сприяння усвідомленню учнями важливості громадської активності. "Весняна школа" має проводитись на базі Міської ради. В якій учні побудуть у ролі депутатів і навчаться вирішувати важливі громадські питання.
Програма направлена на:
1. Прищеплення учням бажання пізнавати світ і мотивації до навчання.
2. Усвідомленого розуміння важливості поваги до своєї гідності і гідності інших.
3. Усвідомлення того, що кожен сам несе відповідальність за себе та своє майбутнє.
4. Розуміння важливості моралі і духовних цінностей як основи щасливого життя.
5. Спроможності самовдосконалюватися, як до неперервного, внутрішньо мотивованого процесу.
6. Первинності моралі і людської гідності при користуванні знаннями і Законом.
7. Життя в громаді за європейськими християнськими культурними традиціями.

Блог: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5639172866871583844#overview/src=dashboard

назад